تشخیص گوشت گاو و گوسفند از گوشت های قرمز دیگر مانند گوشت الاغ و گاها اسب برای بعضی از افراد مشکل است به همین دلیل قدم اول در گوشت سالم از قصابی های معتبر و مطمئن است. البته امروزه خیلی از گوشت ها بسته بندی شده و از کارخانجات معتبر هستند و معمولاً قسمت های مختلف گوشت به صورت جداگانه به می رسند بنابراین از روی لاشه حیوان نیز می توان به نوع آن پی برد. 
اما گوشت هایی که تکه شده یا چرخ کرده هستند خیلی مشخص نیست از چه حیوانی تهیه شده اند بنابراین در اینجا فقط می توان از روی اعتماد به قصاب و کارخانه، گوشت را اری کرد.
از لحاظ طعم و مزه نیز باید گفت طعم گوشت گاو و گوسفند خیلی با گوشت الاغ و. متفاوت نیست. حتی خیلی ها معتقدند گوشت الاغ شیرین است اما چنین موضوعی حقیقت ندارد و افراد عادی نمی توانند نوع گوشت را تشخیص دهند و فقط در آزمایشگاه های مخصوص می توان به این موضوع پی برد. 

 

 

 

گوشت مطمئن و خوب  09125148285


گوشت مرغ ماهی گوشت ,خیلی ,توان ,الاغ ,تشخیص ,گوشت الاغ ,تشخیص گوشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اس هلپ - راهنمای گردشگری و توریستی دریافت بک لینک در این وب laghari04 دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی ارمیاء تکنو راهنمای بارداری دلسا چت | چت دلسا | چت روم دلسا اجناس فوق العاده زحل کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.